różnica pomiedzy 5w30 a 0w30 nie patrzac na aspekty ekonomiczne, statystyczne itp to jest tylko w bazie olejowej?
Przypuszczam, że w bazie (twardych danych brak) i na pewno w bogatszym, bo "nie oglądającym się" na DPF-y, pakiecie tradycyjnych dodatków. A co do tej bazy, to Fuchs zalatuje równo rafinerią.
Zamieszczone przez ajoter
testowałes może też Liquimoly 0w30
Nie testowałem - nie ma go w oficjalnej dystrybucji w PL.
Witam mam problem z moimi ksenonami (Octavia 2) ponieważ wczoraj jeździłem w nocy i zauważyłem że cos nie tak z lampami po zapaleniu silnika i włączeniu świateł nie ma tego ruchu góra-dół i odpowiedniego ustawienia świateł świeca dosłownie na 3-4 m przed autem a od wewnątrz jest jeszcze gorzej bardzo mało widać tak jakby się zacięły w najniższym położeniu dodam ze wcześniej było wszystko ok góra-dół i odpowiednio się ustawiały, ładnie i daleko świeciły co jest nie tak :?:
w przypdaku awarii systemu poziomowania, dla bezpieczeństwa są opuszczane xeny
można założyć, że działa sterowanie silnikami lamp więc i sterownik też
szukałbym usterki w czujnikach pochylenia wahacza
mirek010, jutro rano zaiwaniam z tym samym do aso. W moim przypadku pękł czujnik (jego plastikowa łapa) na przednim wahaczu. Komp wtedy nie wywali żadnych błędów.Możesz zobaczyć zdjęcie jak to wygląda w moim wątku w podpisie - ostatnie dodane foty
TAK! wczoraj wymieniałem spreżyny i amortyzatory tylne czy to moze być powodem tego? coś urwałem czy jak? wszystko poszło w miarę gładko i nie uderzyłem w żaden z przewodów ani nic nie zawadziłem a co może być nie tak po wymianie zawiechy?
ale jak to wygląda na tylnych wahaczach? gdzie dokładnie jest ten czujnik to obejrzę sprawę, morze tylko coś się wypięło i komp nie odczytuje właściwie położenia auta
a no i wszystko jasne podejrzewam ze podczas władania sprężyny coś musiało się odłączyć, bo jak wiadomo trzeba trochę odgiąć wahacz w dół żeby sprężyna weszła i w tym momencie coś się odłączyło lub co gorsza urwało jutro oblukam co się takiego złego wydarzyło i napiszę pozdro
a no i wszystko jasne podejrzewam ze podczas władania sprężyny coś musiało się odłączyć, bo jak wiadomo trzeba trochę odgiąć wahacz w dół żeby sprężyna weszła i w tym momencie coś się odłączyło lub co gorsza urwało jutro oblukam co się takiego złego wydarzyło i napiszę pozdro
Sprawdź mocowania drążków czujnika.
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Hej sprawdziłem ten czujnik i niby wszystko ok ta dźwignia cała kabel jak na moje oko dobrze siedzi powinno być ok pod tym względem więc szukam dalej następny krok to chyba VAG bo nie mam pomysłu, powinien pokazać jeśli nie działa czy nic nie pokaże?
Ostatecznie wiecie moze jaki numer ma ten czujnik gdybym potrzebował nowy, zna ktos?
Ostatecznie wiecie moze jaki numer ma ten czujnik gdybym potrzebował nowy, zna ktos?
Proponuję wcześniej wziąć coś na uspokojenie jak pojedziesz do aso i zapytasz o cenę nowego. 570zł brutto ad: W sklepie po rabatach też pięknie -ok 430zł
Używka na alledrogo 100-150zł Sam czujnik to: 1T0 907 503
Ja swój zreanimowałem blachą stalową, będzie żył wiecznie :diabelski_usmiech
koszt 4,20zł (Heniek 0,66), blacha nierdzewna ze starej szczotki od kibla :lol:
Hej sprawdziłem ten czujnik i niby wszystko ok ta dźwignia cała kabel jak na moje oko dobrze siedzi powinno być ok pod tym względem więc szukam dalej następny krok to chyba VAG bo nie mam pomysłu, powinien pokazać jeśli nie działa czy nic nie pokaże?
Ostatecznie wiecie moze jaki numer ma ten czujnik gdybym potrzebował nowy, zna ktos?
sprawdzałeś reakcję komputera na czujnik? Jakie położenie czujnika wyświetla komputer?
Być może wystarczy ponowne wyzerowanie położenia jak czujnik jest OK.
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
ale nie wszyscy chcą wierzyć komputerom.
Przecież nasza natura (zaznaczam, ze polska) mówi nam - Co, nie poradzę sobie? W każdym z nas jest coś z mechanika - i setki pytań na forum typu co to może być i opisuje objawy.
A nieraz wystarczy 5 minut z komputerem i czasami diagnoza natychmiastowa.
Oszczędzony czas, nerwy no i czasami pieniądze (dobra diagnostyka kosztuje).
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Dobra po problemie, okazało się że cały problem siedział w czujnikach ponieważ po wymianie zawieszenia tylny czujnik źle odczytywał pozycję zawieszenia ( cos około 0,5-0,7 mm tył poszedł w górę) rozwiązaniem było tylko i wyłącznie ponowna regulacja położenia ksenonków zrobiłem to na stacji diagnostycznej cała operacja 15 min i po kłopocie dzieki wszystkim za pomoc
Hm nie bardzo znam ten skrót krzynol ale pomimo że światła świeca wyżej nadal nie ma auto regulacji góra dół dzisiaj zrobie wieczór fotki jak teraz świeca od wewnątrz auta i na zewnatrz bo nadal mam wrażenie że to nie to samo co kiedyś czasem po właczeniu swiateł kseny jakby przez chwile drżały tak jak by się chciały ustawić ale nic się nie dzieje, zrobie jakąś prubę na docisk tylnej osi i zobacze czy będzie jakiś ruch poziomowania :roll:
[ Dodano: Pon 02 Wrz, 13 16:41 ]
Juz wiem o co ci chodzi widziałem że coś tam podłączali ale czy to był właśnie VCDS to niestety nie wiem ale stacja renomowana tak że chyba to było to
Komentarz